Nowość w sklepie KP!

miosz_okladka_300px.jpg

Katalog Książek KP

Najnowszy numer KP

kp29www150px.jpg

Komentarze

CYTAT DNIA

Pytałem decydentów MFW, jakie mają dowody na to, że ich neoliberalna polityka jest właściwa. Odpowiadali, że nie potrzebują dowodów. Wyglądało to tak, jakby chodziło im nie o politykę, lecz o religię. Ale to tylko część odpowiedzi. Forsowali taką politykę także dlatego, że chciało jej Wall Street. Niestabilność, kryzysy, łączenie firm, dzielenie firm to raj dla sektora finansowego, który robi na tym ogromne pieniądze.
Joseph E. Stiglitz

Książki w sklepie KP

Advertisement
Order software online
Europride, Turbodymomen i coming out Maryi Drukuj
Tomasz Piątek   
15.07.2010
Jutro Europride. Niektórzy boją się, że będzie zadyma. Nie będzie. Skinheadzi już nie są tacy jak kiedyś. Na manifie w Łodzi sam widziałem, jak osiemnastu skinheadów dało się przepędzić jednej grzecznej feministce. Poszli sobie, powiewając smętnie transparentem, na którym było napisane: “Ninja przeciwko feministkom”. Na następną manifę przyszli z transparentem: “Turbodymomen zawstydził feministki”. Tacy to skinheadzi, których “Mein Kampf” jest kampania reklamowa, a Goebbelsem – agencja. Ja wiem, na Paradach Równości bywa gorzej, latały kamienie. Ale tym razem przyjeżdża masa ludzi z zagranicy i kontrmanifestanci będą bardzo malutką mniejszością. Także dlatego, że Polak wstydzi się nie tylko pobratać z gejem. Jeszcze bardziej wstydzi się, że wyjdzie na wieśniaka (którym przecież jest) przed mityczną Zagranicą. Można się spodziewać, że większość kontrmanifestacji odbędzie się w domach, przed telewizorem. Homofobia wykrzyczy się kameralnie, w miłym, ciepłym gronie rodzinnym.

A swoją drogą, nie wiem, czy raduje mnie taka ewolucja skinheadów. Cezary Michalski może się ucieszy, że Turbodymomen wyciąga skinheadów ze stanu natury i zapodaje im przyśpieszoną plastikową modernizację. Ale ja chyba wolę jednak skinheadów klasycznych. Pamiętam, że w ośrodku dla uzależnionych, podczas tak zwanej przyjęciówki, osoby przyjmowane do społeczności były pytane o zainteresowania. Odpowiedź prawie zawsze brzmiała: “muzyka i ciuchy”. Drugi, ale bardzo rzadko pojawiający się wariant brzmiał: “polityka i historia”. I kiedy ktoś tak mówił, to zawsze się okazywało, że jest skinheadem. Więc ja nie wiem, kto tu kogo wciąga w stan natury, a kto kogo wyciąga. I może jednak Cezary Michalski pod tym względem się ze mną zgodzi, bo on chyba też kiedyś lubił skinheadów klasycznych. O ile dobrze pamiętam jego dawniejsze publikacje.
Oczywiście, nie zamierzam narzekać, że dzisiejsi skinheadzi mniej biją. Odwagę cenię, przemoc mniej, zainteresowania historyczno-polityczne bardzo. Kiedy więc mam wybrać między skinheadem czytającym i bijącym, a apatycznym i analfabetycznym, to jestem rozdarty. Tego pierwszego chętnie bym pobił, związał i nawrócił, tego drugiego nie chce mi się nawet dotykać. Może niesłusznie.

Ale wróćmy do meritum, czyli do Europride. Moja rada, nawet dla najbardziej nieśmiałych, brzmi: iść! Strach ma wielkie oczy, a Turbodymomen zawstydził skinheadów.

A jeśli chodzi o rady, to dzisiaj pojawiła się jeszcze jedna dobra rada. To dłuższa historia, ale opowiem. Jak wiadomo, a może nie wiadomo, wszystkich pracowników agencji reklamowej od czasu do czasu nawiedza Owocowy Klaun. Owocowy Klaun jest ucieleśnieniem tego, co najbardziej ohydne w reklamie i właśnie ostatnio nawiedził mojego przyjaciela Łukasza. Łukasz usiadł jakoś tak cichutko pod ścianą, patrzę, a on na kawałku papieru szkicuje Owocowego Klauna. “Łukasz” – zapytałem – “Czy coś się stało, chcesz o tym porozmawiać? Nawiasem mówiąc, narysuj mu zamiast stóp ogromne czarne pająki. Po tym rozpoznaje się prawdziwego Owocowego Klauna, że zamiast stóp ma ogromne czarne pająki” – dodałem, bo Owocowy Klaun zaczął ogarniać także i mnie. Żeby podeprzeć moją tezę o pająkach jakimś godnym przykładem, przypomniałem Łukaszowi cenne publikacje kwartalnika “Fronda”. “Fronda” między innymi uczyła, jak podczas tak zwanego objawienia tak zwanej Matki Boskiej odróżniać prawdziwą Matkę Boską od nieprawdziwej Matki Boskiej. Bo według “Frondy”, zdarzają się nieprawdziwe objawienia Matki Boskiej, kiedy to pod Matkę Boską podszywa się Szatan (ja uważam, że każde objawienie Matki Boskiej jest szatańskie, ale to inna historia). W każdym razie, “Fronda” uczy, że Matkę Boską rozpoznaje się po stopach. Jeśli spod szaty wystaje jej kawałek bosej stopy, to jest to firmowa Matka Boska. A jeśli stopy nie widać, to jest to podróba. Powiedziałem o tym Łukaszowi, a Łukasz w odpowiedzi udzielił mi dobrej rady: “To jest jak przy zbieraniu grzybów. Trzeba Matkę Boską polizać. Jeśli jest gorzka, to Szatan”.

Kwestia jest poważna, bo nie wiem, czy wiecie, ale wszyscy jesteśmy niewolnikami! W roku 1966 prymas Wyszyński oddał Polskę w niewolę Maryi (i ogłosił to publicznie, bezwstydnik). Skoro jesteśmy więc w takim związku sado-maso z Błękitną Dominą, to jest bardzo ważne, kim ona naprawdę jest. Czy Wyszyński oddał nas w niewolę Maryi ze stopą, czy bez stopy? A jeśli ja mam rację i każda Maryja ma naturę szatańską, albo przynajmniej pogańską?

No cóż, nawet jeśli okaże się trendy-pogańska lub cool-szatańska, nawet jeśli ogłosi się nagle feministką i lesbijką (katolicy twierdzą, że z Józefem nie spała - co pewnie jest prawdą, bo Maryja to pogańskie bóstwo i nie ma nic wspólnego z biblijną Marią, matką Jezusa, która z Józefem zapewne spała, skoro Jezus miał braci), nawet jeśli Maryja zrobi coming-out – to nie zapraszajmy jej na Europride. Ze stopą czy bez stopy. To na dzisiaj moja ostatnia dobra rada.

www.tomaszpiatek.pl


Felietony Tomasza Piątka publikujemy we wtorki i w piątki.
Komentarze
Dodaj nowy
strapko   |16.07.2010 00:10:48
wiem że to szczegół, ale nie każdy skinhead jest złym skinheadem. tylko
nazi-/nacjo-skinhead jest złym skinheadem (bo są też dobrzy, tzn. czerwoni i
antynaziskinheadzi).

w temacie zaś "moja ulubiona postać naziskinheada"
proponuję piosenkę:

http://www.lepszyswiat.org.pl/muzyka/21
-rock/223-chumbawamba-the-day-the-nazi-died.html
step  - Wiem   |16.07.2010 09:13:46
Sam byłem sharpowcem
Spokojny   |16.07.2010 09:30:44
Czy męski Bóg sam świat stworzył i zapłodnił, czy też żeńska Bogini sama
dzieworódczo urodziła syna? Czy absolut jest męski czy żeński? Próbujemy to
zgłębić z pomocą Błękitnej Dominy, Czarnego Dominatora, Owocowego Klauna, Trupa
na Drzewie i innych takich, ale Absolut wciąż się wymyka a zostają tylko
obsesje.
Batistuta   |16.07.2010 19:57:06
Ja tam liczę na kibicó Legii…ich raczej żadna feminazistka nie przegoni..a co
do wieśniactwa, to rozumiem, że, według autora, jest jakaś to jakaś
karykaturalna forma intelektualnego ograniczenia, przejawiajaca objawiająca się,
na przykład, pod postacią homofobicznych poglądów. W sumie dobrze się to
komponuje z całą retoryką "nowoczesnej lewicy", jest z nią zgodne, itp,
implikuje tezę, że homofobia to domena idiotów, przejaw ciemniactwa,
wieśniactwo, nierozelwalnie powiązane, albo wynikające z tępoty…i tu mam
pewien dysonans, bo czytam se Kołakowskiego, i widzę, że face wprost nazywa
homoseksualizm dewiacją, czyli inaczej mówiąc, jest homofobem…i sorry, ale jak
porównuje Kołakowskiego do tuzów myśli lewicowej, jak Janion, Środa czy choćby
Dawkins, to mi Kołakowakski wcale na głupiego nie wygląda, wprost przeciwnie….
step  - o, jajo przyszło   |16.07.2010 23:13:04
Będzie wesoło

Powiedz coś jeszcze o feminazistkach, ja to lubię. Ułożyłem
kiedyś nawet wierszyk, który zaczynał się tak:

Jestem nazista-feminista
Płowej
Walkirii szczery druh

Sugerujesz, że lubisz, jak kibice Legii biją kobiety.
Opowiedz nam o tym. Podziel się. Może my też się podniecimy. Jak już zrobiłeś
coming out i przyznałeś się, że podnieca cię chrzęst kobiecych kości łamanych
bejsbolem, to opowiedz nam wszystko ze szczegółami. Czy przed wytryskiem musisz
jeszcze śpiewać: ‘Polska, biało-czerwoni?" (lepiej nie, bo tę piosenkę w
oryginalnej wersji podobno gej napisał).

A może jednak lepiej viagra? Bo wiesz,
trochę głupio wyglądasz, kiedy tak machasz swoim mini-bejsbolem, śnisz o biciu
kobiet i równocześnie "czytasz se Kołakowakskiego", drogi kibicó.
Radziłbym na jakiś czas ograniczyć trudne lektury do pisemka "Nasza
Legia".
poloeschatolo  - mam w głowie totalną jajecznicę   |17.07.2010 12:13:15
upały nie do wytrzymania. major fydrych wzywa do wspólnej budowy kopca
ofiar katynia. profesor imieliński zmarł. za chwilę europride.

mam z
tym problem. też chciałbym przejechać się na platformie. pokręcić pupą
opiętą stringami. przybyć jako jeden z trzech
króli…

poniżej odzwierciedlenie mojego (i nie tylko)
dysonansu poznawczego wobec europride, homoseksualizmu w kościele
katolickim i zaangażowanej w to wszystko lewicy.

http://w118.wrzuta.pl/audio/5sUPCeLPSzC/perfumo…

wars-sawa
roma-amor
poloeschatolo  - upały rozmiękczają nawet krzem   |17.07.2010 12:18:53
poprawiony link do arcybiskupa paetza

http://poloeschatolo.wrzuta.pl/audio/5JzLaLAkPq…
natrix   |17.07.2010 14:41:13
Kolego, jak i skąd ściągnąć ten Utwór?
To powinien być hymn kraju. Tego kraju.
Batistuta  - Step   |17.07.2010 13:58:06
Boli was ten Kołakowski, Tischner też….Maniuś, nie bedę sie bawił w
udowadnianie, że nie jestem mały, garbaty, i że się nie "spuszczam słysząc
chrzęst łamanych kości", sorry. Napierdalanie lewaków uważam po prostu,
całkiem na chłodno, bez żadnych emocji, za smutną konieczność, brutalny, ale
adekwatny sposób tępienia tego plugastwa- inaczej będziecie tu się w nową
eugenikę bawić, zalegalizujecie zabijanie nienarodzonych, jak w skandynawii; nie
rajcuje się tym(biciem lewaków), nie roznieca to we mnie żadnych
intensywniejszych emocji.
Batistuta  - ojojoj   |17.07.2010 13:59:55
"Może my też się podniecimy. Jak już zrobiłeś
coming out i przyznałeś się,
że podnieca cię chrzęst kobiecych kości łamanych
bejsbolem, to opowiedz nam
wszystko ze szczegółami." - to chyba trochę zajeżdża seksizmem…
Batistuta   |17.07.2010 14:09:05
Chociaż w sumie cofam; lepiej was ingnorować, niż lać, względnie wyśmiewać, albo
w celu ośmieszenie po prostu cytować(na przykład w przypadku Dunin)….
poloeschatolo  - re:   |17.07.2010 15:49:57
natrix napisa?:
Kolego, jak i skąd ściągnąć ten Utwór?
To powinien być hymn kraju. Tego
kraju.


ściągnąć możesz z wrzuty. ponoć daje się.

możesz też spróbować
wyguuglować rzeczony fenomen (perfumowane chuje / perfumowani)
- niestety w większości są to wylinki sprzed paru lat.

możesz też
spróbować bezpośrednich doznań. żadne europride - stocznia gdańska (d.
lenina) z okazji xxx rocznicy wybuchu strajków.
uwolnić postulaty (jeżeli nie będziemy jako dzieci nigdy nie wejdziemy do królestwa
niebieskiego)
step  - ojojoj, misio się zaperzył   |17.07.2010 19:05:35
Aż trzy komentarze zostawił. I to tak finezyjne, że raczej powinien się nazywać
Rasiak, a nie Batistuta.

"Ingnoruj" nas, "ingnoruj"
konsekwentnie, zapomnij o naszym istnieniu. I absolutnie nas nie cytuj, bo znowu
ci się język poplącze, jak przy Kołakowakskim. Tylko dlaczego Kołakowakski
miałby mnie boleć? Jeśli myślisz, że Kołakowakski poszedł by z tobą pod sejm
bronić "nienarodzonych", to znaczy, że zapomniałeś wziąć dziś rano tej
żółtej pigułki, którą przepisał ci pan doktor. Jeśli chodzi o Tischnera, to mam
jego działalność gdzieś - Katokościół co jakiś czas produkuje takiego BONGO-sa,
który udaje, że jest przeciw, że jest inny, że jest ewangeliczny, ale robi to
tylko po to, żeby przyciągnąć ludzi do siebie. Przeciw waldensom wyprodukowali
Franciszka z Asyżu, przeciw komuchom Wojtyłę i Tischnera. Ale ja podrób nie
kupuję. Ja się zwracam do Jezusa.

A tak nawiasem, to twoi ukochani kibole dali
ciała. Skinheadów było co najmniej sześćset razy mniej niż uczestników parady i
policja od razu ich spacyfikowała. Zresztą dla ich dobra: nie chcę sobie
wyobrażać, co by było, gdyby kilkudziesięciu chucherkowatych polskich skinheadów
wpadło w pazury piętnastu tysiącom siłownianych gejów… Biedne skiny musiałyby
założyć grupę wsparcia: Męczennicy Odbytnicy.
Thome  - A skini zniewieścieli.   |17.07.2010 20:58:25
"Skinheadzi już nie są tacy jak kiedyś. Na manifie w Łodzi sam widziałem,
jak osiemnastu skinheadów dało się przepędzić jednej grzecznej
feministce."

Powiedzmy sobie szczerze - pedały.

"(…)prymas
Wyszyński oddał Polskę w niewolę Maryi.(…) Czy Wyszyński oddał nas w niewolę
Maryi ze stopą, czy bez stopy?"

Najpierw tytularnie, a potem po
prostestancku i nietolerancyjnie, ze złością i po nazwisku:) Ale skoro
"Wyszyński oddał", to przecież nie-katolików to mało obchodzi:)
Batistuta  - Step   |17.07.2010 22:51:58
"Jeśli chodzi o Tischnera, to mam
jego działalność gdzieś - Katokościół co
jakiś czas produkuje takiego BONGO-sa,
który udaje, że jest przeciw, że jest
inny, że jest ewangeliczny, ale robi to
tylko po to, żeby przyciągnąć ludzi do
siebie. "- A miej sobie; to nie zmienia faktu, że intelektualnie to taka
Środa albo Dunin, czy jakaś inna czołowa polska feminazi po prostu przy nim
wysiada.
Przypisujesze mi przekonania, których nie mam, kręcisz, kluczysz, i
to bez żadnej finezji, ba, nawet z jakąś ordynarną topornością, niegodną znanego
pisarza. Ja nie sądze, że Kołakowski by poszedł z mną napierdalać feministki,
choćby dlatego, że ja się z kobietami nie biję, uważam, że są słabsze, i że nie
należy, taki ze mnie seksista. Kołakowskiego wpsomniałem tylko po to, żeby
ośmieszyć, wykpić, wyszydzić to wasze godne pożałowania lewackie poczucie
wyższości, tą śmieszną i żałosną, i radośnie eskponowaną pewność, że, światli i
europejscy, jesteście lepsi od innych, a wasi oponenci to wieśniaki i idioci.
Nie macie ku temu żadnych racjonalnych powodów, generalnie jesteście tępi,
dogmatyczni, nieudolni i, przez to wasze poczucie wyższości, komiczni,
irutujący.
Ps. Batistuta to, z tego co pamiętam, wcale finezyjny nie był.
strapko   |18.07.2010 00:31:09
wiela było nazistów?
step  - Thuman Show   |18.07.2010 14:02:36
"Skinheadzi już nie są tacy jak kiedyś. Na manifie w Łodzi sam
widziałem,
jak osiemnastu skinheadów dało się przepędzić jednej
grzecznej
feministce.

Powiedzmy sobie szczerze - pedały."

A to ostatnie
zdanie to już ty powiedziałeś. Więc żadne "powiedzmy". To jak w tym
kawale: milicjanci zatrzymują studenta, biorą mu legitymację… "To co,
chodzimy sobie tutaj?". "Chodzimy". "Palimy sobie
papieroski?". "Palimy". "Studiujemy?". "O nie, panowie:
ja studiuję".

"(
step  - Thuman Show - odcinek drugi   |18.07.2010 14:03:59
"(
step  - Thuman Show - odcinek drugi   |18.07.2010 14:04:54
"Ale skoro Wyszyński oddał, to przecież nie-katolików to mało
obchodzi"

Oczywiście, że mnie obchodzi, jak ktoś nie pytając mnie o zdanie
oddaje komuś w niewolę całą Polskę (ze mną w środku i jeszcze paroma milionami
ludzi, którzy też nie chcą).

Nawet jeśli się to odbywa wyłącznie w formie
magicznej papistowskiej formułki, to i tak jest to obrzydliwość.
step  - Thuman Show - odcinek trzeci   |18.07.2010 14:07:42
"(
step  - Thuman Show - odcinek trzeci   |18.07.2010 14:11:31
"prymas Wyszyński oddał Polskę w niewolę Maryi.(
step  - Coś się pieprzy z komentarzami   |18.07.2010 14:12:14
Próbuję jeszcze raz

"prymas Wyszyński oddał Polskę w niewolę Maryi.(
step  - Pomalutku, aż do skutku   |18.07.2010 14:12:45
"prymas Wyszyński oddał Polskę w niewolę Maryi.(
step  - Dobra, ja tu jeszcze wrócę   |18.07.2010 14:13:25
Jak będzie można się wpisać
step  - Wpis próbny   |18.07.2010 14:15:20
Kołakowakski i Batistuta
Kołakowakski i Batistuta
Kołakowakski i
Batistuta
Kołakowakski i Batistuta
Kołakowakski i Batistuta
Kołakowakski i
Batistuta
step  - OK, Thuman Show, odcinek trzeci   |18.07.2010 14:18:40
"prymas Wyszyński oddał Polskę w niewolę Maryi.(
step  - OK, Thuman Show, odcinek trzeci   |18.07.2010 14:19:18
prymas Wyszyński oddał Polskę w niewolę Maryi.(
step  - Najwyraźniej już serwer ma cię dość, Thome   |18.07.2010 14:20:03
i dyskusji z tobą
step  - Thuman Show again   |18.07.2010 14:20:43
prymas Wyszyński oddał Polskę w niewolę Maryi.(
step  - I jeszcze raz   |18.07.2010 14:21:41
prymas Wyszyński oddał Polskę w niewolę Maryi. (…) Czy Wyszyński oddał nas w
niewolę
Maryi ze stopą, czy bez stopy?
Najpierw tytularnie, a potem
po
prostestancku i nietolerancyjnie, ze złością i po nazwisku

Rzeczywiście, to
straszna protestancka nietolerancja, że nie mówię "prymas" za każdym
razem, gdy mówię Wyszyński. Czymże przy tym są stosy, garoty, tortury,
Inkwizycje, więzienie pod Zamkiem Anioła, czymże jest zakaz aborcji i in vitro,
brak edukacji seksualnej, obniżanie średniej dzieciom innowierców… Wszystko to
blednie wobec straszliwości niemówienia "prymas"!

Ty jesteś Thome czy
Thuman?
step  - No, wreszcie   |18.07.2010 14:24:56
Udało się.

Powiem ci jeszcze, że moja nietolerancja jest jeszcze gorsza. Nie
dość, że nie mówię "prymas", nie mówię także: "Jego Eminencja,
Wspaniały Namiestnik Nieomylnego Tyrana Rzymskiego Babilonu, Miodowy Pan z Ulicy
Miodowej, Emitujący Świętość Uszami Mędrzec, Prześliczne Słodkie Cudo Oby Żył
Wiecznie Prymas".
step  - Bo w ogóle protestanci   |18.07.2010 14:28:58
Protestanci w tym kraju są strasznie nietolerancyjni! To oni zmuszają biedne
katolickie i niewierzące dzieci, żeby masowo uczęszczały do szkółki niedzielnej
w zborze pod groźbą złych ocen!

A tak na serio, to mojemu synowi trafiła się w
podstawówce taka papistowska kurwa, Ewa G. (krótkie nazwisko, uczy w szkole na
Chomiczówce, działa w jakichś kółkach różańcowych czy innym pogaństwie). Nie
chciała się od dziecka odpieprzyć, bo przeszkadzało jej, że nie chodzi na
religię. Szkoła w końcu… wezwała psychologa do "rozwiązania
konfliktu", zamiast wypierdolić kurwę na zbity pysk z dożywotnim zakazem
uczenia.
step  - tak więc nie czepiaj się słówek   |18.07.2010 14:31:31
…że nie powiedziałem "prymas" albo że mówię o tamtej
pseudonauczycielce "kurwa", tylko się zastanów, kto się znęca
psychicznie (i nie tylko) nad dziećmi i nad dorosłymi.
step  - Teraz Batistuta   |18.07.2010 14:37:02
Podoba mi się twój argument na rzecz Tischnera: że przy nim inni wysiadają. Jest
w tym głębia.

I wobec Kołakowskiego zastosowałeś ten sam argument. To bardzo
ciekawe. Już wiemy, co łączy tych myślicieli: że przy nich Dawkins, Środa, Dunin
i Janion wysiadają.

Może po prostu Kołakowski i Tischner byli
konduktorami?

Gratuluję stworzenia nowej kolejowej szkoły filozoficznej.
step  - Rasiak odcinek drugi   |18.07.2010 14:40:44
Tak, od kilku dni jestem straszliwie toporny, nawet Tischner mi się nie podoba.
Nie sięgam twoich poziomów finezji. Przypominam twoje słowa: "Napierdalanie
lewaków uważam po prostu,
całkiem na chłodno, bez żadnych emocji, za smutną
konieczność, brutalny, ale
adekwatny sposób tępienia tego plugastwa".

I
jeszcze:

"Ja tam liczę na kibicó Legii
step  - Rasiak odcinek drugi   |18.07.2010 14:42:15
Tak, od kilku dni jestem straszliwie toporny, nawet Tischner mi się nie podoba.
Nie sięgam twoich poziomów finezji. Przypominam twoje słowa: "Napierdalanie
lewaków uważam po prostu,
całkiem na chłodno, bez żadnych emocji, za smutną
konieczność, brutalny, ale
adekwatny sposób tępienia tego plugastwa".

I
jeszcze:

"Ja tam liczę na kibicó Legii
step  - Rasiak odcinek drugi i pół   |18.07.2010 14:43:15
Przypominam twoje słowa: "Napierdalanie lewaków uważam po prostu,
całkiem na
chłodno, bez żadnych emocji, za smutną konieczność, brutalny, ale
adekwatny
sposób tępienia tego plugastwa".
I jeszcze:
"Ja tam liczę na kibicó
Legii
step  - I jeszcze raz   |18.07.2010 14:45:58
Tak, od kilku dni jestem straszliwie toporny, nawet Tischner mi się nie podoba.
Nie sięgam twoich poziomów finezji. Przypominam twoje słowa: "Napierdalanie
lewaków uważam po prostu,
całkiem na chłodno, bez żadnych emocji, za smutną
konieczność, brutalny, ale
adekwatny sposób tępienia tego plugastwa".






I jeszcze:

"Ja tam liczę na kibicó Legii
step  - Jeszczio mnoga mnoga raz   |18.07.2010 14:46:30
Tak, od kilku dni jestem straszliwie toporny, nawet Tischner mi się nie podoba.
Nie sięgam twoich poziomów finezji. Przypominam twoje słowa: "Napierdalanie
lewaków uważam po prostu,
całkiem na chłodno, bez żadnych emocji, za smutną
konieczność, brutalny, ale
adekwatny sposób tępienia tego plugastwa".
step  - Pod takimi słowami   |18.07.2010 14:47:07
Pod takimi słowami Kołakowski i Tischner od razu by się podpisali.
step  - Tylko nie myśl   |18.07.2010 14:49:05
Tylko nie myśl, że ja tu z tobą dyskutuję. Jeśli uparcie, walcząc z trudnościami
technicznymi, odpowiadam na twoje bajdurzenie, to tylko dlatego, że się dzisiaj
nudzę, a ty, kopnięty w dupę, wykonujesz śmieszne podskoki. Taki ze mnie
toporniaczek.
step  - Zresztą   |18.07.2010 20:05:59
Zresztą mam propozycję: dajmy sobie spokój. Ty rzygasz jadem o biciu
"plugastwa", ja ci odrzyguję w podobnym duchu czyli zupełnie nie po
chrześcijańsku. Nie lepiej sobie odpuścić? Mówię to również do siebie.
Spokojny   |19.07.2010 09:13:31
>to wasze godne pożałowania lewackie poczucie
wyższości, tą śmieszną i żałosną,
i radośnie eskponowaną pewność, że, światli i
europejscy, jesteście lepsi od
innych, a wasi oponenci to wieśniaki i idioci.
Nie macie ku temu żadnych
racjonalnych powodów, generalnie jesteście tępi,
dogmatyczni, nieudolni i,
przez to wasze poczucie wyższości, komiczni,
irutujący.

coś w tym jest. Jako
lewak faktycznie mam poczucie wyższości prowadzące do pewnego intelektualnego
lenistwa. Nie chciałoby mi się już rozmawiac o tym, czy homoseksualizm jest czy
nie jest chorobą, albo o "nienarodzonych", czy o krzywej w kształcie
dzwonu przesuniętej u czarniejszych na skórze w lewo. Zostawiam to kretynom,
choć faktycznie może być tak, że w ten sposób coś tracę. Na przykład naukowe
badanie źródeł orientacji seksualnej może tracić na tym, że się boimy rozpętania
prześladowań przez jedno nieopacznie wypowiedziane słowo. Albo może faktycznie
gdybyśmy żyli w bezpiecznym swiecie w którym słowo "rasa" nie miałoby
żadnych podtekstów moglibyśmy jakoś swobodniej badać czym jest inteligencja w
kontekście najróżniejszych kultur, doświadczeń itd. Teraz nie możemy bo już
banda idiotów przebira nogami jak by tu komuś jakims odkryciem dołożyć. Tak samo
z badaniami na teat świadomości owych "nienarodzonych" czy innymi
badaniami inteligencji roślin, kamieni itd. Strach się za to brać bo ktoś nie
dokończy mówć i już jakiś oszołomski biskup z tym w świat poleci niosąc twoje
słowa jak sztandar. Dlatego czasem lepiej nie zaczynać.
step  - do Spokojnego   |19.07.2010 11:44:50
Masz oczywiście rację z tym poczuciem wyższości. Bo chamofobia jest tak samo zła
jak homofobia. Problemem nie jest biedny człowiek, któremu źle się żyje i
dlatego ma w sobie całe morze złych uczuć. Problemem jest, kiedy przychodzi taki
Batistuta i wmawia biednemu człowiekowi, że jak wyleje swoje złe uczucia na
Żyda, pedała i lewactwo, to mu się poprawi. Ja nie mam pogardy dla demosu, tylko
dla demagogów.
Napisz komentarz
Nick:
E-mail:
 
Strona www:
Tytu?:
UBBCode:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
Prosz? wpisa? kod antyspamowy widoczny na obrazku.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved.”


Na podobny temat

Aktualizacja    ( 15.07.2010 )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Generated in 1.01403 Seconds